ارورستان | مرجع تمامی ارور ها

راه حل تمامی ارور های خود را در اینجا بیابید

ارورستان | مرجع تمامی ارور ها

راه حل تمامی ارور های خود را در اینجا بیابید

سلام.دراین وبلاگ قصد داریم راه حل تمامی ارور های موجود در بازی ها ، اینترنت ، مودم و ویندوز را ارایه دهیم

  • ۱
  • ۰
حل تمامی مشکلات نصب و اجرای GTA IV
پیرو درخواست بسیاری از کاربران بازی GTA IV در رابطه با وجود خطاهای گوناگون هنگام نصب این بازی تصمیم گرفتیم تا آموزشی جامع را در این باره منتشر نماییم. در این مطلب خطاهایی که بیشتر به آن ها بر می خورید و نحوه بر طرف کردن آنها به طور کامل شرح داده خواهد شد.
برای مشاهده خطاها ، برنامه های لازمه ، سیستم مورد نیاز و … به ادامه مطلب مراجعه کنید…

» برای نصب این بازی شما به حداقل سخت افزار زیر نیاز خواهید داشت:

Microsoft Windows 7/Vista SP1/XP SP3 ONLY
1.8 GHz Intel Core 2 Duo/2.4GHz AMD Athlon X2 64 Processor
2 GB RAM for Windows
16GB Free Hard Disk Space
512 MB NVIDIA GeForce 8000 or higher
512MB ATI Radeon or higher


» معرفی ابزار های مورد نیاز برای نصب بازی GTA IV:

1 - اولین کاری که بهتر است انجام دهید ارتقا درایور کارت گرافیک است. درایور جدید کارت گرافیک خود را دانلود و نصب کنید زیرا این کار به روانتر اجرا شدن بازی کمک زیادی خواهد .
برای دریافت آخرین درایور ها به این دو سایت با توجه به نوع کارت گرافیگ خود مراجعه کنید:

GEFORCE  و  ATI

2 – آخرین نسخه DirecX را بر روی سیستم خود نصب نمایید:

DirectX

3 –  آخرین نسخه Game for windows live را نصب کنید:

Game for windows Live  (آموزش ساخت اکانت آفلاین در ویندوز لایو)

4 – نسخه فلش پلیر خود را ارتقا دهید:

Adobe Flash Download – Firefox  یا  Adobe Flash Download – IE

5 – ++Visual c را ارتقا دهید:

64bit Version  یا  32bit Version

6 – NET Framework to v3.5 + SP1. را نصب کنید:

NET Framework v3.5 SP1.  و  NET Framework v3.5.

7 – اگر نصب ویندوز مدت زیادی می گذرد باید Registery آن را گرد گیری کنید. برای این کار از برنامه زیر استفاده نمایید:

CCleaner 3.9 Cracked   پسورد: www.game2download.ir

آموزشی مختصر: برای گردگیری و تمیز کردن سیستم از فایل های بیهوده ابتدا برنامه CCleaner را اجرا کنید. سپس به قسمت Registry رفته. در این قسمت تمام موارد را تیک زده و بر روی گزینه Scan for Issues کلیک کنید. پس از این که مراحل اسکن به پایان رسید بر روی Fix selected Issues کلیک کنید. در همین هنگام از شما سوالی پرسیده خواهد شد. No را زده تا صفحه جدیدی ظاهر شود. حالا بر روی Fix All Selected Issues کلیک کرده. سپس از این که مراحل پاکسازی به پایان رسید بر روی Close کلیک کنید…

8 – پچ 1.0.7.0 مخصوص بازی GTA IV با حجم 105 مگابایت:

پچ ها وصله هایی هستند برای بهبود و رفع مشکلات بازی و توصیه میکنیم حتما آنها را نصب نمایید. جهت اجرای بازی در ویندوز سون خصوصا 64 بیتی این پچ حتما باید نصب شود.

GTA IV Update Patch Version 1.0.7.0

 

» خطاهای مختلف هنگام اجرای بازی GTA IV و نحوه رفع آنها:

قبل از شروع کردن این بخش یک نکته رو بگم که موقع اجرای بازی ممکن است با بیش از 100 نوع خطای مختلف برخورد کنید که در لینک زیر توضیحاتی در مورد هر خطا به صورت انگلیسی داده شده است. ما نیز سعی کردیم تا خطاهای معمول را برای شما به فارسی توضیح دهیم.

لیست کامل خطاهای GTA IV و نحوه رفع آنها

1 – The Application Has Failed To Launch

احتمال رخ دادن این خطا از بقیه خطاها بیشتر است پس ابتدا به آن می پردازیم…
پس از نصب بازی و کپی کردن کرک در پوشه نصب شما باید یک فایل رجیستری را نیز ویرایش و اجرا نمایید.

آموزش ویرایش فایل رجیستری: ابتدا فایل رجیستری را با نوت پد باز کنید. (اگر همچین فایل را ندارید از اینجا دانلود کنید.) در خط چهارم در مقابل InstallFolder میسر بازی به صورت لاتین نوشته شده است. به جای این کلمه مسیر بازی خود را با دوبار \ وارد کنید. مثال:

اگر مسیر بازی شما D:\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV باشد

آن را به صورت D:\\Rockstar Games\\Grand Theft Auto IV بنویسید…

حالا به خط هشتم مراجعه کرده. در این قسمت در مقابل InstallFolder کلمه Masire Social Club نوشته شده است که باید به جای آن مسیر برنامه Rockstar Games Social Club را با دوبار \ وارد کنید.

سپس تغییرات انجام شده را سیو کنید و در پایان این فایل را نصب کنید.

پسورد فایل: www.game2download.ir

2 – Error Code RMN40

این خطا هنگامی رخ می دهد که ویندوز شما ایکس پی سرویس پک 2 باشد و چاره ای جز ارتقای ویندوز به سرویس پک 3 نخواهید داشت.

3 – Error Code RMN20

این خطا نیز هنگامی رخ می دهد که ویندوز ویستای شما فاقد سرویس پک بوده و برای رفع آن حتما باید سرویس پک 1 یا 2 را نصب نمایید.

4 – Social Club Fatal Error

برای رفع این خطا باید NET frame work sp1. را نصب نمایید.

5 – Games for Windows Live Issues

جهت رفع این خطا باید نسخه Game for Windows live را ارتقا دهید.

6 – This Game is Currently Unavailable

برای رفع این خطا نیز باید نسخه ++Visual c را ارتقا دهید.

7 – securom luuncher has encountered aproblem nd needs to close

این خطا مربوط میشه به یک فایل اجرایی به نام D3DOverrider که به همراه نرم افزار های RivaTuner نصب میشه.
RivaTuner نیز با درایور کارت های گرافیک نصب میشه.
برای رفع این خطا باید فایل D3DOverrider رو ببندید و یا پاکش کنید تا بازی اجرا بشه.

8 – gta iv fatal errorGrind3d30 و خطاهای شبیه به این

برای رفع این خطا طبق توضیحات سایت های مختلف باید سیستم خود را ری استارت کنید و مجددا بازی را اجرا کنید. اگر باز هم بازی اجرا نشد بازی را پاک کنید و دوباره نصب کنید.

9 – خطاهای مربوط به فایل xlive.dll

بهترین راه برای رفع این خطا استفاده از مد xliveless است.

xliveless v0.999b7

 

اگر شما نیز تجربیاتی در زمینه خطاهای بازی و نحوه رفع آنها دارید به ما در کامل شدن این لیست کمک کنید.

منبع:الیت مودز(گیم تو دانلود)

نظرات (۷۷)

سلام دوست عزیز من قبلا با بازی جی تی ای آی وی مشکلی نداشتم اما از امروز وقتی بازی رو اجرا کردم تا داخل بازی رفتم و استارت رو زدم..بازی داشت لود میشد که یهو این ارور رو داد EFLC Has Stopped Working در این سایت هر روشی بود امتحان کردم برای حلش اما نشد که نشد از شما خواهش میکنم اگر راه حلی دارید به من بگوییید با تشکر.
سلام
مشکل این ارور چیه خواهشا کمک کنید ویندوز 8 64 بیت  رم 2 
this app cant run on your pc
to find a version for your pc . check with the software publisher

چی کار کنم با این ارور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


secuLauncher failed to start  application(2000)

بازی را اجرا می کنم باز میشود اما یک مشکل پیش امده ان هم این است که بازی را اجرا نمیکنه فقط عکس میاره به بازی وارد نمی شود لطفا راهنمایی کنید ممنون
با عرض سلام و خسته نباشید

ببخشید من بازی Gta iv رو خریدم از اینترنت و نصب کردم کاملبود و سالم اما وقتی دیدم این پچ های این بازی رو گفتم برای این بازی هم بریزم اما وقتی پچ براش میریزم. وقتی کلیک میکنم رو بازی وارد بازی نمیشه. اگه میشه راهنماییم کنید.
با سلام به شما
من نسخه ی کامل بازی gta vice city رو که حدودا 1.3 گیگ بود رو دانلود کردم و بعد از اکسترکت کردن موقعی که فایل کرک رو میخواستم باز کنم ارور mss32.dll میداد منم mss رو دانلود کردم و توی پوشه ی بازی و پوشه ی کرک و c/windows/system32 و syswow هم paste کردم ولی بازم فایل کرک باز نمیشه .هیچ اروری نمیده فقط باز نمیشه.با troubleshoot هم بررسیش کردم میگه incompatible هست یعنی ناسازگاره
میخواستم بپرسم هیچ راهی نداره ؟هیچ کاریش نمیشه کرد؟من این بازی رو خیلی دوست دارم
ویندوزم هم 8 هست 64 بیت
ممنون میشم مشکلم رو حل کنید...
سلام دوست عزیز راه حلی هست که بشه این بازی رو روی ویندوز7 اجرا کرد؟

با سلام

دوستان من با لب تاب دارم gta ivبازی میکنم و سیستممRAM6,i5,64bit,nvidia geforce720m,windows7,geraphic2و وقتی بازی میکنم بازی گیر داره تیک میزنه باید چیکار کنم؟

لطفا کمکم کنید

با سلام
من بازیو پاک کردم و دوباره نصب کردم وبعد کامپیوتر رو ریستارت کردم بعد بازی رو اجرا کردم ولی چند دقیقه بعد این ارور میاد 
GTA IV FATAL ERROR:Unrecoverable fault-Please restart the game
چی کار کنم؟؟؟
  • محمد پناهی
  • برای حل مشکل این ارور چیکار کنم راهنمایم کنید


    secuLauncher failed to start  application(2000)

    سلام ببخشید  منذاین یازیو خریدم و بعد نصبش کردم بازی ااحرا میشه ولی بعضی وقتها گیر میزنه و خش خشی میشه با این که رمو گراقیکم خیلی بالا تر  از بازیه ولی خش خشی میشه لطفا راهنماییم کنید مرسی
    سلام من این بازی رو جدید گرفتم البته ورژن جدیده با کیفیت بالاتر عد از نصب کردن دمو رو بدون مشکل احرا میکنه ولی زمان شروع بازی افت سرعت داره وبازی شدیدا  آهسته میشه یعنی لک میزنه چکار کنم باتشکر اسم کامل GTA IV final evolution2015
    the   audio  inistaling  uinistaling


    چی کارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام من تا روی بازی کلیک میکنم بعد چند ثانیه اررور unrecoverable fault please restart the game می یاد چه کار کنم لطفا کمک کنید خیلی واجبه
  • امیرزاده نجاری
  • سلام من وقتی وارد بازی gta iv میشم  ارور کمبود  گرافیک را میده و نوع لب تابم هست lenovo           z50-70 ودو تا  هم گرافیک دارم Nvidia و intel ________  اولیش  4gb و اسمش هم gt 840m هست  و دومی  کمکی هست  cpu  corei7 و Ram 8  هست ممنون میشم  اگر  جوابم را دهید
    lبرای حل این ارور چی کار کنم seculancher: failed to start application . 2000
    سلام. بازی باز میشه اما موقع لود بازی که عکس میاد گیر میکنه و فقط عکس نشون میده و دیگه جلوتر نمیره. win8.1 64bit گزافیک2 و رم 6 
    لطفا کمک کنید. مرسی

    دوستان من موقعی که رو بازی کلیک می کنم میرهداخل بازی اما همون موقع میپره بیرون لطفا راهنمایی کنید ممنون
    سلام.
    من وقتی بازی gta iv رو نصب میکنم این ارور رو میده
    Seculuncher:failed to start application 2000.
    لطفا کمک کنید ممنون
  • معین سلیمانی
  • من بازی  gta IV را در ویندوز سون 64 بیت ریخته ام . بازی اجرا می شود اما هنگام بازی کزدن بازی لگ می زند و گاهی تصویر آهسته می شود .

    من یه بار نصب کردم اونم وقتی که خریدم اما به مشکل نصب کردم اونم بعد از چند بار حالا حذف شده این gtaی من نسخه ی جدیده میخوام نصب کنم اولش یه کم میره بعدش errorمیده و نصب نمیکنه باید چیکاروکنم یه کم کمک کنید
    سلام من بازی gtaiv روخریدم 5 دیویدی بود من نصبش کردم بعد بازی رو وقتی می اوردم یک ارور می داد
    the program can t start because xlive.dll is missing from your computer. try reinstalling the program to fix this pro blem.میده لطفا کمکم کنید
    سلام واسه منم همین ارور رو میده که واسه امیر حسین میده لطفا کمکم کنید
    سلام.تو بازی میگه:reboot your system.......کمککککککککککککککک
    سلام خسته نباشین من ویندوزم 8 داخل بازی میشه ولی فقط عکسا میاد خود بازی نمیاد چیکا کنم لطفا کمک کنید
    سلام یکیتون برا من پیغام فرستادین اما باز نشد .لطفا به ایمیلم بفرستین کمکم کنین مرسی.mojtaba.rezaee.rezvan@gmail.com.......این ایمیلمه مرسی
    راه حل این ارور
                        Seculuncher:failed to start application 2000.



    http://p30download.com/fa/entry/37458/ 

    از این لینک به سایت برید و برنامه ها رو دانلود کنین و نصب خلاصه از من همینا جواب داد
    سلام من نصب کردم ارورwindows32 میده
    سلام من GTA IV 2015 ریختم می شه بگید چطور گرافیک بازی رو از تنظیمات پایین بیارم؟
    با سلام.من بازی جی تی ای iv رو نصبش کردم ولی در حین بازی با مشکل تیکه تیکه نمایش داده شدن مواجه میشم.یعنی نرم بازی رو نماش نمیده.
    رامم هم 8.گرافیکم 3.30.ویندوزمم سون 64 بیت
    اینم ای دیم تو تلگرامه S_a_a_s_2000
    خواهش میکنم راهنماییم کنین.
    سلام من قبلا این بازی را روی سیستمم داشتم حتی یه تیک هم نداشت بعد حذفش کدم حالا می خوام نصبش کنم موقع نصب گیر می کنه ارور هم نمی ده گیر می کنه سیستمم رم 2 گرافیک 1 گیگ هارد 500 ویندوز xp سرویس پک 3
    خواهش می کنم راهنمایی کنید
  • امیر حسین
  • سلام و خسته نباشید
    علت ارور2000یه چیز ساده است که با نصب مجموعه کامل برنامه visual2005تا2013 این مشکل حل میشه تازه بازی رو هم کرک نکنید چوم موقع اجرا ارور میده failed to start applicition
    من موقعی که وارد بازی میشم صفحه سیاه میشه و میپره بیرون  و مینویسه 
    gta iv has stopped work
    چیکار کنم
    من ویندوزم 7 هست و رمم کافیه برای نصب آی وی. قبلا هم نصب کرده بودمش اما پاک کردم.الان میخوام نصب کنم تو مون دیسک اول آخراش ارور میده میگه cant read the file 6winrar
    نمیدونم مشکلش چیه
    lبرای حل این ارور چی کار کنم seculancher: failed to start application . 2000
    با سلام ببخشید فایل رجیستری چه نوع فایلیه
    با سلام . تو بازی gta iv نمیتونم تلویزیون ببینم مشکلش چیه


    سلام دوست عزیز.
    ببخشید من بازی رو نصب کردم ولی وقتی وارد بازی میشم و استارت رو میزنم loading رو در گوشه پایین مینویسه ولی هی تموم نمیشه!!!

    خواهشا کمکم کنید!!
    من عاشق این بازیم!
    کمکککککککککک!!!
    سلام دو ست عزیز جی تی آی IV  من این ارور رو میده چه کار کنم ؟ 

    EFLC Has Stopped Working
    سلام واسه رفع ارور
              Seculuncher:failed to start application 2000.
    فقط کافیه visual++2005 رو نصب کنید...نه ورِن بالاتر...نه پایین تر
    .......به همین راحتی :D :D :D

    سلام من تا روی بازی کلیک میکنم بعد چند ثانیه اررور unrecoverable fault please restart the game می یاد چه کار کنم لطفا کمک کنید خیلی واجبه
    من وقتی داخل بازی میرم یه کد و شماره سریال میخواد اونها رو از کجا پیدا کنم

    سلام من این بازی نصب کردم اما موقع اجرا این پیام میدهthe ordinal42 could not be located in teh dynamic link library
    سلام من بازی رو نصب کردم این ارور داد:
    seculancher: failed to start application . 2000
    کرکش کردم درست شد ،،،
    حالا میرم تو بازی بعد چند دقیقه صفحه ی من خش خشی میشه لطفا کمکم کنید
    رم 8
    گرافیک 2
    سی پی یو 2.93
    نمیدونم مشکلش چیه یه بازی دیگه به نام CALL OF DUTY ،MW3
    اینم همینطوری میشه
    اساسین کریدمم همینطور لطفا کمک کنید

    سلام من بازی ام DVD1اش خراب شده نصب نمیشه گفتند باید کپیش کنی بعد نصبش کنی حال کپی اش کردم و به هفتاد درصد که می رسه میگه DVD2 رو وارد کنید دیوی 2 روکه وارد میکنم و تاید میزنم بازم میگه dVD2رو وارد کنید نمی دوتم چیکار کنم لطفا کمکم کنید ممنون
    سلام بازی section8 رو نصب کردم اول خطای xlive میزد اونم نصب کردم الان خطامیزنه مینویسه ordinal 42 میشه راهنمایی کنید?
    باسلام.من gta iv رونصب کردم ولی تو تنظیمات گرافیک پایین گوشه بارنگ قرمز درباره کارت گرافیک گفته وکارت گرافیک منمnvida gtx 960. g4هست 


    باتشکر
    هرکاری هم میکنم نمیره. بعد کامپیوتر باد گرمی میزنه درحالی که هیچ بازی اینطوری نیست
    Gtav
    ارور either reboot or reinstall game for windowsliveچیه مشکل از کلاس  چی نصب کنم
    سلام اقا من ویندوزم ۸ هست و با دیسک این بازی رو  نصب کردم ۴تا dvdکپی بود الان که نصب میکنم ازم شماره سریال میخاد با یه کد که اصلا نمی دونم چیه  دوتا برنامه تو پنجره ویندوزمم اومده ولی رو هرکدوم میزنم نمیاره یکیشونم که یه چیزی میخاد نصب کنه تا ۳۰ درصد میره و خطا میده   لطفا کمکم کنید 
    روی راکستار گیمز.....کلیک میکنم عکس زنه میاد بعد پلی رو که میزنم یهدچیز میخاد نصب کنه تا ۳۰ درصد میره بعد یه چیزی میاد اگه میشه یکی ایدی تلگرامشو بده که بیام اونجا براش عکسارو بفرستم من بلد نیستم اینجا بفرستم خواهش میکنم کمکم کنید ممنون
    منظور از wtv190چیست لطفا بگید میاره لود مینه این ارورو میده لطفا بگید مشگل چیه 
    سلام
    من  بازی رو به ورژن 1.1.2.0 اپدیت کردم چندتا ماشین و یه ترینر توش ریختم و راحت بازی باز شد ولی همین که بازی رو بستم و دوباره رفتم توش بعد از اینکه عکسا تموم میشن این ارور رو میده
    EFLC FATAL ERROR: RESC10
    Out of video memory - Plase re-boot your system 217567232 217567323

    لطفا راهنمایی کنید با تشکر
    آقا این بازی اینجوری اجرا میشه
    http://s9.picofile.com/file/8276197250/Screenshot1.jpeg
    رزولوشنم هرکاری میکنم تغییر نمیکنه 
    میشه راهنمایی کنید تمام صفحه و فول اسکرین اجراش کنم ؟
    این چه اروریه ؟ gta iv fatal error:wtv190
    این خطا مال چیه data 29
    سلام من بازی رو نصب کردم ابتدا خطای seculancher: failed to start application . 2000 رو داد به نرم افزارvisual++2005رو نصب کردم دیگه این خطا رو نمیده ولی صفحه سیاه میشه و با صدای  بازی و بعد از چند لحظه صفحه سیاهه کوچیک تر میشه و چیزی رو نشون نمیده که مجبرور میشم ببندمش....چکار کنم
    باسلام و خسته نباشید فراوان 

    من وقتی بازی رو اجرا میکنم ومیره برای لودینگ شدن یه دفه خارج میشه وارور eror:wtv190 روو میده 
    با تشکر فراوان از دستندر کاران {گیم تو دانلود}{منبع}
    باسلام و خسته نباشید فراوان 

    من وقتی بازی رو اجرا میکنم ومیره برای لودینگ شدن یه دفه خارج میشه وارور eror:wtv190 روو میده    ویندوز 10
    با تشکر فراوان از دستندر کاران {گیم تو دانلود}{منبع} 
    باسلام و خسته نباشید فراوان 

    من وقتی بازی رو اجرا میکنم ومیره برای لودینگ شدن یه دفه خارج میشه وارور eror:wtv190 روو میده                                                                                  ویندوز 10
    با تشکر فراوان از دستندر کاران {گیم تو دانلود}{منبع} 
    سلام من هر کاری می کنم بازم این ارور رو میده
    Seculauncher:failed of startapplication. [2000]
    سلام خسته نباشید من بازی GTA IV رو که دارای 2 DVD هست نصب کردم ولی هنگامی که میخواهم بازش کنم ارور FATAL ERROR: RMN60 میدهد چکار کنم. ویندوز 10 64 بیت دارم. با تشکر از سایت خوبتون لطفا پاسخ من را بدهید.
    ارورمن اینه eflc fatal error:wtv190
    سلام من وقتی وار بازی جی تی ای ای وی میشوم ارور 2000 رو میده چکار کنم
    سلام

    من جی تی ای آی رو نصب کردم وقتی که میخوام برم اداخل بازی باز یصفحه سیاه میشه و از صفحه سیاه خارج میشه و مینویسه gta iv fatal error: dd3d50
    بعد مه تو سایتا خوندم دیدم نوشته باید directx کارت گرافیکم 9 باشه
    اونم واسه من 11 چیکار کنم ؟
    سلام ببخشید من موقع اجرای بازی با خطای seculancher failed to start aplication [2000] روبه رو میشم.لطفا بگید چی کار کنم خواهش میکنم
    چرا وقتی داخل بازی هستم و داره لود میشه میادبیرون واینو مینویسهwtv190
    من‌در موقع نصب پارت ۹۶ اینا ارور میده یه ارور قرمز راه حلش چیه
    سلام من بازیو نصب کردم بدون اشکال اما وارد بازی که میشم تو صفحه اولی که کیاد میمونه ممنون میشم راهنمایی کنین

    ببخشید برای رفع ارور rnm60 چکار باید کنم 

    سلام  دوستان یه خبر خو دارم براتون

    من پس از بیدار بودن تا این ساعت صبح

    ارور هاشو برطرف کردم و بازی رو الان اجرا کردم بدون مشکل

    هرکی کمک خواست با تلفنم تماس بگیره  مراحل کار رو بگم.ممنون

     خدای ناکرده فکر نکنین سرکاریه اگه واتس اپ داشتین بگین عکسشو میفرستم

    تازه سیستمم هم خیلی معمولیه

    اینم شماره تماس 09203618683

     

    سلام خسته نباشید پن هنگام نصب بازی جی تی آی آی ویcrc eror میده .۶بار این ارور رو داد باید چیکار کنم

    با سلام من آپدیت 1.7 برای gta iv صفر دانلود کردم چون بازی بگ داشت برای رفع آن من میخواهم این نصب کنم اما هروقت میزنم ارور میوه مسیر بازی حافظه ندارد خالی کنید دیسک را . باید برای نصب پچ آنلاین باشیم یا آفلاین هم میشه

  • امیرحسین ز
  • سلام من ارور  2000 رو رفع کردم،با نصب تمام نسخه های ماکروسافت ویژوال سی++ از این سایت پیسی دانلود.

    ولی تصاویر ساختمان ها هنوز توی بازی محو هستند و راه حلی براش پیدا نکردم.

    سلام واس من ارور gta iv fatal error:out memory و و و میاد راستی من gta iv رو نصب کردم مشکلی نداشت و میخواستم گرافیک بازی بهتر بشه مود گرافیکی ENB رو ریختم و وقتی وارد بازی میشم بعد ۱۰ دقیقه ارور میده میاد بیرون

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی