ارورستان | مرجع تمامی ارور ها

راه حل تمامی ارور های خود را در اینجا بیابید

ارورستان | مرجع تمامی ارور ها

راه حل تمامی ارور های خود را در اینجا بیابید

سلام.دراین وبلاگ قصد داریم راه حل تمامی ارور های موجود در بازی ها ، اینترنت ، مودم و ویندوز را ارایه دهیم

  • ۱
  • ۰

حل مشکلات و ارور های بازی Watch Dogs

عزیزان در این پست حل مشکلات و ارورهای بازی Watch Dogs Deluxe Edition را به صورتتخصصی آماده کرده ایم. هر بازی که منتشر میشود، طبعا دارای باگ ها و مشکلات مخصوص به خود است و علت آن هم کرک بودن و یا اوریجینال نبودن بازی است. ما در این مطلب تمامی ارورها و مشکلات بازی Watch Dogs را با هم بررسی و حل می کنیم. ابتدا کارهایی قبل از نصب بازی لازم است که حتما باید انجام دهید.


کارهای لازم قبل از نصب بازی :

۱- مقایسه سیستم سخت افزاری خود با حداقل مشخصات لازم برای اجرای بازی . که در زیر حداقل سیستم برای شما نوشته شده است.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

  • سیستم عامل  : Windows Vista SP2 64bit, Windows 7 SP1 64bit, Windows 8 64bit
  • پردازنده : Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
  • کارت گرافیک: DirectX 11 graphics card with 1 GB Video RAM – Nvidia Geforce GTX 460 or AMD Radeon HD 5770
  • رم مورد نیاز : ۴GB Ram
  • آداپتور گرافیکی : Direcx v11


2- آنتی ویروستان را کاملا غیرفعال و یا خاموش نمایید. البته درست ترین راه اعتمادسازی آنتی ویروس است که در زیر آموزش اعتمادسازی را براتون قرار داده ام. اگر بازی را دانلود کرده اید، قبل از استخراج از حالت فشرده ، مسیری یا محلی را که میخواهید، فایل بازی را در آنجا اکسترکت کنید را اعتمادسازی کنید. در وحله آخر مسیر نصب بازی را حتما اعتمادسازی نمایید.
 آموزش اعتمادسازی

ادامه را حتما تا آخر بخوانید. حل تخصصی ارورها در ادامه …

۲- درایور کارت گرافیکتان را حتما آپدیت کنید، که می توانید از سایت های مرجع جدیدترین درایورهای کارت گرافیکتان را با پر کردن مشخصات گرافیکتان در فیلدهای خالی سایت دانلود و نصب نمایید.

لینک دانلود درایورهای جدید کارت های گرافیکی Geforce از سایت nVIDIA

لینک دانلود درایورهای جدید کارت های گرافیکی ATI  از سایت AMD

توجه مهم : چه شما بازی را نصب کنید و یا نسخه نصب شده داشته باشید ، همین روال زیر را برای اجرای بازی انجام می دهید.

عزیزان تا امروز سه نسخه از بازی واچ داگز منتشر شده است، که از گروه های Steam006 ، ۳DM و Skidrow که سایت ما و یکی از معتبرترین سایت های ایران نسخه SKIDROW را به علت معتبر بودن و ثانیا تست شدگی قرار داده ایم . ابتدا ما آموزش نصب بازی Watch Dogs Deluxe Edition را به شما می دهیم. نسخه اسکیدرو نصب شده است و شما پس از استخراج از حالت فشرده تعدادی پوشه به نام Bin ، Crack ، Support و Data_win64 که فایل اجرای بازی داخل پوشه Bin قرار دارد و اسمش هم watch_dogs.exe است را دارید. عزیزان اولا شما باید نرم افزارهای داخل پوشه Support را که لازمه اجرای بازی هستند ، نصب کنید. این نرم افزار ها Directx ، dotNetFramework ، VCRedist و مهم تر از همه UplayInstaller.exe است که در پوشه Support و فولدر GameLauncher است را باید نصب کنید .

پس از نصب همه آن ها نرم افزار Uplay را اجرا کنید و به اینرنت وصل باشید یک اکانت Create a new ecount  بسازید وپس از ساخت اکانت وارد نرم افزار Uplay شوید و حالت تنظیمات آن را روی Offline قرار دهید و بازی را به آن اضافه کنید. البته دوستان نگران نباشید برای شما فیلم آموزشی و توضیحات تصویری کامل هم قرار داده ام. پس از نصب نرم افزار Uplay ، وارد پوشه Crack شوید و فایل های داخل آن را در داخل پوشه Bin بریزید و حالا روی فایل GameLauncher_x64.exe دابل کلیک کنید تا بازی اجرا شود. به همین سادگی .

اما ارورهای مشکلات بازی را در ادامه مطلب کامل و تخصصی با هم حل می کنیم. :

ارور اول - watch_dogs.exe – System Error :

حل ارور “The program can’t start because XINPUT1_3.dll is missing from your computer. Try reinstalling the program to fix this problem. ” در بازی Watch Dogs Deluxe Edition
راه حل : دلیل این ارور نصب نبودن نرم افزار Directx است، که می توانید از داخل پوشه Support در محل نصب بازی دایرکت ایکس را نصب نمایید و اگر هم چنین پوشه تو محل نصب بازی شما نیست ، Directx موردنیاز بازی Watch Dogs را از زیر دانلود و نصب کنید. ۱۰۰% حل میشود.

دانلود Directx مورد نیاز برای اجرای بازی واچ داگز

حل مشکلات و ارورهای بازی Watch Dogs Deluxe Edition

ارور دوم - Uplay error :

حل ارور ” Unable to start Uplay! Is it installed? ” در بازی Watch Dogs Deluxe Edition

حل مشکلات و ارورهای بازی Watch Dogs Deluxe Edition
راه حل : مراحل زیر را به دقت انجام بدهید.

۱- نرم افزار Uplay را از زیر دانلود کنید و سپس آنرا نصب کنید و Uplay را اجرا نمایید و از طریق آیکون Setting در بالا سمت راست، تیک گزینه Always Start Uplay in Offline Mode v را بزنید.

دانلود UplayInstaller با لینک مستقیم 
حل مشکلات و ارورهای بازی Watch Dogs Deluxe Edition
حل مشکلات و ارورهای بازی Watch Dogs Deluxe Edition

۲- بعد از آن در نرم افزار Uplay از طریق گزینه Create a new ecount یک اکانت  بسازید. برای ساختن اکانت طبق عکس های زیر گزینه User name را اسم دلخواه بگذارید و گزینه Password را یک پسورد شامل یک حرف انگلیسی و تعدادی عدد ( مانند : n455656 ) وارد نمایید و الا قبول نمی کند و گزینه Email را یک ایمیل معتبر یعنی همان ایمیل خودتان وارد کنید  و در آخر روی گزینه Register در پایین سمت راست کلیک کنید تا اکانتتان ساخته شود. در صورت موفقیت آمیز بود روی نرم افزار می نویسد Congratulations به معنی تبریک است و می گوید شما می توانید تمام بازی های این شرکت را با این اکانت بازی کنید. ایمیل و پسوردتان را یادتان نرود جایی ذخیره کنید. حالا نرم افزار Uplay را ببندید و بار دیگر از نو باز کنید.
حل مشکلات و ارورهای بازی Watch Dogs Deluxe Edition

حل مشکلات و ارورهای بازی Watch Dogs Deluxe Edition

۳- حالا نرم افزار Uplay را دوباره اجرا کنید ، که این دفعه خودش در حالت Offline اجرا میشود ، که آفلاین نبود از دکمه آبی بالای نرم افزار می توانید آفلاین بزنید.

عزیزان توجه مهم مهم : نرم افزار Uplay را روی حالت آفلاین باز بگذارید و نبندید .
حل مشکلات و ارورهای بازی Watch Dogs Deluxe Edition

۴- کرک SKIDROW را از زیر دانلود کنید و آنتی ویروستان را کامل غیرفعال نمایید و حالا با برنامه وین رار کرک از حالت فشرده خارج نمایید و فایل های داخلش یعنی فایل های GameLauncher_x64.exe ، UplayPatch.ini و UplayPatch_x64.dll و خلاصه تمام فایل های داخل پوشه Crack را کپی نمایید و در پوشه Bin در محل نصب بازی Past کنید ، در این هنگام به شما می گوید که این فایل ها وجود دارند آیا جایگزین شوند و شما گزینه Copy and Replace را بزنید تا جایگزین شوند.

دانلود کرک جداگانه بازی Watch Dogs Deluxe Edition

 

5- وارد پوشه Bin شوید و فایل GameLauncher_x64.exe را دابل کلیک کنید تا بازی اجرا شود و از آن لذت ببرید. ( بار دیگر تاکیید می کنم نباید Uplay را در حالت آفلاین اجرات کردید ببندید! بلکه باز بگزارید).
حل مشکلات و ارورهای بازی Watch Dogs Deluxe Edition

 

حل ارور “unable to find supported audio language” در بازی Watch Dogs Deluxe Edition

Watch Dogs Deluxe Edition Fix Errors

راه حل :  کسانی که هنگام اجرای بازی Watch Dogs به ارور unable to find supported audio language برخورد می کنند ، دو راه حل دارند.

راه حل اول : کرک زیر را دانلود کرده و پس از استخراج از حالت فشرده ، فایل داخل پوشه استخراج شده را در محل نصب بازی در پوشه Bin بریزید و بازی را از طریق فایل Gamelauncher_x64.exe در پوشه Bin اجرا کنید.

دانلود کرک SKIDROW بازی Watch Dogs

راه حل دوم – تمام فایل های داخل پوشه Bin در مسیر نصب بازی را Cut کرده و درمسیر اصلی نصب بازی PAST کنند، مشکلشان حل میشود.( یعنی تمام فایل فولدر Bin را بیرون از آن پوشه Past کنند.).

۲- راه حل سوم  نصب یکی از Patch و Update زیر است. اولی که Update HotFix گروه Reloaded است، که برای بازی واچ داگز منتشر شده است و دومی Patch گروه مشهور noSteam است. هر کدام از این پچ یا آپدیت ها مشکل ارور زبان در بازی Watch Dogs را رفع می کنند.

دانلود آپدیت HotFix بازی Watch Dogs

پچ دیگری هم برای رفع کامل باگ های بازی منتشر شده است، که حدود ۲۶۵ مگابایت حجمش است و توسط گروه noSteam ارائه شده است، که اونم آخرین راه است.

دانلود پچ noTEAM رفع تمام باگ های بازی Watch Dogs Digital Deluxe Skidrow

 

در زیر ویدیوی کامل نصب و تغییر زبان و مسیر سیو بازی را می توانید دانلود نمایید.

دانلود فیلم آموزشی نصب بازی + تغییر زبان + مشخص کردن محل سیو بازی Watch Dogs

 

حل ارور” he version of this file is not compatible with the version of windows you’re running.check your computer system information to see whether you need an x86(32-bit) or x64(64-bit) verison of the program and then contact the software publisher ” در بازی Watch Dogs

راه حل : دوستان توجه کنید، این ارور چه معنی میدهد، به معنی این است، که بازی Watch Dogs بروی سیستم های ۳۲ بیتی اجرا نمیشود، پس ویندوز خود را به ۶۴ بیتی تغییر دهید و به راحتی بازی کنید.

راه حل دوم : شما می توانید کرک نسخه ۳۲ بیتی را از زیر دانلود کنید و پس خارج کردن از حالت فشرده ، دو تا فایل GameLauncher.exe و UplayPatch.dll داخل آن را در پوشه Bin در محل نصب بازی بریزید، اگر از شما پرسید که فایل ها تکراری است، آیا جایگزین شود شما گزینه copy and replace را بزنید.

دانلود کرک نسخه ۳۲ بیتی بازی Watch Dogs

 

حل ارور “requires that your graphics hardware be compatible with DirectX 11, and have the DirectX 11 runtime install ” در بازی Watch Dogs
Watch Dogs Deluxe Edition Fix Errors

راه حل : این ارور یعنی کارت گرافیک شما بازی Watch Dogs را نمی تواند اجرا کند زیر برای اجرای بازی Watch Dogs نیاز به Directx 11 است، که اگر کارت گرافیک شما از DX 11 پشتیبانی نکند با این ارور مواجه میشوید ، اما روشی برای اجرای بازی Watch Dogs با Directx 10 در اینرنت منتشر شده است ، که برای اجرای آن به پست تخصصی زیر مراجعه نمایید.

آموزش اجرای بازی Watch Dogs با Directx 10

 حل مشکل تیک زدن ، لگ بازی ، کند شدن بازی هنگام سوار شدن ماشین و … در بازی Watch Dogs :

دوستان برای حل این مشکلات به تارگی یوبی سافت آپدیت ۱٫۰۳٫۴۷۱ منتشر کرده است، که همه این مشکلات را رفع می کند . به پست زیر برای دانلود و آموزش نصب آپدیت دوم مراجعه کنید.

دانلود آپدیت Watch Dogs Update v1.03.471 + آموزش

 حل مشکل گیر کردن بازی در هنگام زدن New Game و لودینگ بازی Watch Dogs :

راه حل : بازی Watch Dogs را که با برنامه Uplay در حالت آفلاین اجرا کنید و بعد از گزینه Setting نرم افزار Uplay ( بالا ، سمت راست ) وارد تب General شوید و تیک گزینه های Enable Cloud Save Synchronization for suppoted games و Enable in-games overlay for supported games را بردارید. ۱۰۰% حل میشود.

در صورتی که حل نشد به پست زیر مراجعه کنید و آپدیت رفع باگ های بازی را نصب کنید ( دانلود + آموزش در پست زیر ).

لینک دانلود + آمورش نصب آپدیت ۱٫۰۳٫۴۷۱ بازی Watch Dogs

 

حل مشکل سیاه شدن صفحه بازی هنگام زدن New Game در بازی Watch Dogs :

راه حل : گزینه های Enable Cloud Save Synchronization for suppoted games و Enable in-games overlay for supported games را در تب General در تنظیمات نرم افزار Uplay غیرفعال کنید، مشکل سیاه شدن صفحه در بازی حل میشود.

حل ارور” Watch Dogs.exe has stop working ” در بازی Watch Dogs :

راه حل : این ارور هم مانند دو مشکل بالا حل میشود.

حل ارور ” Desktop is not set to 32-bit mode, unable to continue. ” در بازی Watch Dogs Deluxe Edition

راه حل : این ارور به دلیل کوچک بودن صفحه نمایش لپ تاپ شما رخ میدهد و یا می تواند دلیلش ضعیف بودن کارت گرافیکتان باشد.

 

ارور” This application has failed to start because MSVCP100.dll was not found. Re-installing the application may fix this problem ” در بازی Watch Dogs Deluxe Edition

راه حل : این ارور به دلیل نصب نبودن vcredist یا ++Microsoft Visaual C است ، تمام نسخه های قبلی خود را پاک نمایید و نسخه های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ را از زیر دانلود و نصب کنید و سیستمتان را ریستارت کنید.

دانلود نرم افزار VCRedist نسخه های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ برای سیستم ۶۴ بیتی

حل ارور “The application was unable to start correctly (0xc000007b). Click OK to close the application ” در بازی Watch Dogs Deluxe Edition

راه حل : برای حل مشکل ویدیوی زیر را دانلود نمایید و به روشی که ویدیو عمل می کند شما هم عمل کنید.

دانلود ویدیو آموزش رفع ارور ” ۰xc000007b ” با لینک مستقیم

حل ارور “The program can ‘t start because GFSDK_SSAO.win64.dll is missing from your computer. Try reinstalling the program to fix this problem “ در بازی Watch Dogs

راه حل : این ارور نشان میدهد که بازی شما ناقص نصب شده است و فایل GFSDK_SSAO.win64.dll از پوشه Bin در محل نصب بازی گم شده است، برای حل مشکل فایل GFSDK_SSAO.win64.rar را از زیر دانلود نمایید و سپس از حالت فشرده خارج نمایید و فایل GFSDK_SSAO.win64.dll موجود در آن را در محل نصب بازی در پوشه Bin کپی نمایید.

دانلود فایل GFSDK_SSAO.win64.dll با لینک مستقیم

اگر با این کار مشکلتان حل نشود باید بازی Watch Dogs را یکبار کامل پاک کنید و آنتی ویروستان را غیرفعال نمایید و بازی دوباره نصب کنید.

حل ارور “The program can ‘t start because Disrupt-b64.dll is missing from your computer. Try reinstalling the program to fix this problem ” در بازی Watch Dogs

راه حل :

راه حل : این ارور نشان میدهد که بازی شما ناقص نصب شده است و فایل Disrupt-b64.dll از پوشه Bin در محل نصب بازی گم شده است، برای حل مشکل فایل Disrupt-b64.rar را از زیر دانلود نمایید و سپس از حالت فشرده خارج نمایید و فایل Disrupt-b64.dll موجود در آن را در محل نصب بازی در پوشه Bin کپی نمایید.

دانلود فایل Disrupt-b64.dll با لینک مستقیم

نظرات (۵۴)

سلام.من وقتی رجیستر رو میزنم میره تو سایتش.باید چی کار کنم؟
سلام،با تشکر از متن خوبتون!!من بازی رو با همین ترتیب که گفتید اجرا کردم!!دفعه اخر که وارد بازی شدم حواسم نبود و upaly اپدیت شد،حالا بازی دیگه اجرا نمیشه،یعنی game launcher   رو که می زنم ،هیچ اتفاقی نمی افته!!می خواستم بدونم شما نمی دونید باید چیکار کنم.

سلمان باید گوز بزنی درست میشه

سلام من یه مشکلی دارم که وقتی دی وی دی اول رو می گذارم و تا آخر تموم میشه همچین مشکلی رو داره من الان چه کار باید کنم؟

سلام.توروخدا کمکم کنید.
من این بازی رو نصب کردم.همش لگ و هنگ داره.چیکار کنم؟
سیستم لبتاپ من خیلی بالاس ولی نمیدونم چرا همش لگ داره
تو ultra گذاشتم وحشتناک هنگ میکرد.تو high گذاشتم هیچ تغییری نکرد.تو medium گذاشتم بازم تغییری نکرد.تو low گذاشتم خیلی بهتر شد ولی بازم با لگه.توروخدا بگین چیکار کنم من عاشق این بازیم ولی نمیتونم برمش.
مشخصات لبتاپم:
HP Pavilion DV6 6c41se
رم:6
گرافیک:4 گیگ intel graphic hd 3000
سی پی یو:4 هسته ای core i5
ویندوز:windows 7 professional 64 bit
برای اجرای بازی شما نیاز به 6 گیگ رم دارید
من کارهایی که برای مشکل گیر کردن در new game گفتید انجام دادم اما باز گیر میکنه
سلام مییشه خواهش کنم کمکم کنید 
وقتی دی وی دی اخر رو واسه نصب میزارم این ارور میده
 sound_german   
a:/data47.cb
 data eror
بعد وقتی اوکی میکنم صفحه نصب بسته میشه و همه ی فایل های نصبی پاک کیشه چجوری باید تو مرحله نصب دی وی دی اخر مشکلو حل کنم.
 ترووخدا جواب بدید  
سلام به همه هر کی وسط بازی واچ داگز میاد بیرون اگه لپ تاپ داره  می دونید که اپ تاپ دو تا کارت گرافیک داره یه اینتل که ضعیف تر انویدیا یا ای ام دی هست اگه شما تو قسمت کنترل پنل انویدیا بروید (با کلیک راست بر روی دستاپ می بینید!) قسمت سوم از بالا سه قزینه داره یا geforce یا auto یا cpu اگه شما روی geforce بزارید و موقع بازی بر روی ایکن بازی کلیک راست کنید و ران با گرافیک رو که نوشته با های بروید و در قسمت تنظیمات بازی قسمت دیسپلی رو زیاد بالا نبرید!
امیدوارم مشکاتون حل شه!
با تشکر.
سلام
من هنگام وصل شدن به یو پلی این ارور را دارم چکار باید بکنم؟
uplay has detected an unrecoverable error and must shutdown.crash dump creat at “c:/program file(x86)/ubisoft/ubisoft game launcher/crashes”.
با سلام
من هنگام وصل شدن به یوپلی این ارور برام میاد باید چکار کنم؟
uplay has detected an unrecoverable error and must shutdown.crash dump creat at "c:/program file(x86)/ubisoft/ubisoft game launcher/crashes".
با تشکر
سلام . کرک این بازی برای ویندوز 32 بیتی هم هست
با سلام
من این بازی رو نصب کردم. اولش خیلی لگ داشت گفتم شاید سیستمم نمیکشه. از باز بیرون اومدم. فردا بازم امتحان کردم شانسی دیدم خیلی خوب میاده. همه چی رو روی ultra گذاشتم یکم کند شد گذاشتم روی high
عالی بود. هیچی لگی نداشت. سه روز بازی کردم. تا اینکه امروز زدم با این ارور مواجه شدم:
uplay has detected an unrecoverable error and must shutdown.crash dump creat at "c:/program file(x86)/ubisoft/ubisoft game launcher/crashes".

مشکل چیه دوستان. یو پلی رو پاک کردم دوباره نصب کردم درست نشد.
برای کسایی که این ارور رو میده :

uplay has detected an unrecoverable error and must shutdown.crash dump creat at “c:/program file(x86)/ubisoft/ubisoft game launcher/crashes”.

این کرک رو دانلود کنن. من امتحان کردم درست شد

http://www.dl4pc.com/wp-content/uploads/2014/05/Crack.Only_.RELOADED.WD_.www_.mobinigi.com_.rar
سلام من رمم 4gig ddr3 وگرافیکم gt440 هست وقتی رو ایکون بازی کلیک میکنم ارم واچ داگز میاد و بعد یه صفحه سیاه میاد صدبار بازیو پاک کردمو دوباره ریختم کلی کرک عوض کردم اپدیت ریختم پچ های مختلف ریختم uplay هم ریختمو همه کاراشو کردم  اما بازم نمیره تو بازی
سلام.من این بازیو نصب کردم uplay روهم ریختم همه کاراشو هم انجام دادم ولی نه ارم واچ داگز میاد نه چیزی اصلا هیچ تغیری نمکنه باید چی کار کنم
سلام من این بازی رو که اجرا میکنم فقط یه مشکل دارم اونم اینکه گیر داره میتونید کمکم کنید؟
سلام من وقتی رو لانچر کلیک میکنم هیچی نمیشه چی کار کنم؟

سلام آقا خسته نباشید میخواستم بگم همه ی را ها تونو برای ارور unable to find supported audio language!ولی مشکلم حل نشد تورو خدا کمکم کنید دیگه کلافه شدم فقط بی زحمت به ایمیلم بفرستید ممنون میشم اگه زو جوابمو بدید مرسی از سایتتون

Watch Dogs.exe has stop working ” در بازی Watch Dogs
اقا بازم همین ارور میاد
سلام بازی واچ داگز تو سیستم من اهسته بازی میکنه واز هر یک دقیقه ده ثانیه وایمیسته اگه مشکل سیستمی دارم بهم بگید چیمو عوض کنم اگه بگین خیلی از سایتتون خوشم میاد اینم سیستتم
AMD ATHLON ™ II X2 250 Processor
۳.۰۰ GHz
ram.4.00
win.7 64bit
graphics.2gb nvidia geforce gt 730
cpu.دو هسته ای
سلام.من در نصب بازی واچ داگز مشکل دارم.فایل setup.301در دیسک سوم قرار نداره.چیکار کنم.برام پیدا کنید ممنون می شم.تو رو خدا.همین الان اگه می تونید جوابم رو بدید.ممنون
  • ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((- -)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
  • عالی بود

    the program cant start because msvcr100.ddl is missing from your computer . try reinstalling the program to fix this program  این ارور رو میده مشکلش چیه؟
    برا من یه ارور میده یه فایل صوتی اسمش emglish_suond هست کپی نمیشه رمم شیش هست گرافیکم gt840 4gig توروخدا جواب بدین
    سلام و خسته نباشید
    بازی را نصب کردم اجرا که شد از بازی خارج شد
    بعد از کرک جدید را که دانلود کردم بازهم از بازی خارج می شود
    لطفا راهنمایی کنید
    وقتی روی آیکون بازی کلیک می کنم بعد از آمدن عکس واچ داگز این error میاد:
     watch_dogs requires that your graphics hardware be compatible with directX 11,and have the directX 11 runtime installed 
    سلام خسته نباشید
    مشکل من موقع خارج شدن از بازیه هنگام زدن کلیک خروج از بازی صفحه گیر میکنه ایراد ار کجاس؟تشکر از سایت خوبتون
    مشکل من تو هدف گیری که هیچ علمتی نمیاد و نقشه ام یکم نامعلومه

    سلام من بازیو نصب کردم.موقع لود بازی وقتی نیو گیم میزنم بازی قط میشه و یه اخطار میاد که ورژن دیسپلی استوپ شده.ترو خدا مشکل منو برطرف کنین ممنون میشم ازتون.اینم بگم گرافیکمم اپدیت کردم اما بازم نشد 
    سلام
    بازی برای من بدون هیچ مشکلی اجرا  شد

    اما خیلی گیر میکنه هنگ میکنه لگ میزنه
    موقع ماشین سواری دیگه وحشتنـــــــــــــــــاک

    روی کمترین رزولوشن اوردمش شد مثل ماینکرافت!اما بازم هنگ میکرد
    مشخصاتمم اینه


    cpu:i3

    ram:2

    graphic:1
    nvidia geforce gts450

    x64 bit
    win7
    سلام و عرض خسته نباشید شما دوست عزیز من این بازی رو نصب کردم اما وقتی میخوام بازی کنم بازی لوود نمیشه 

    ممنون میشم کمک کنید
    سلام میشه آموزش اضافه کردن بازی رو به uplay رو بزارین؟ممنون میشم.اگه به ایمیلمم فرستادین مشکلی نیست یا هم که اینجا بگین . خیلی ممنون
    سلام.من این بازی رو نصب کردم.directx 11 هم دارم ولی ارور میده

    requires that your graphics hardware be compatible with DirectX 11, and have the DirectX 11 runtime install
    سلام خسته نباشید
    میدونم جا اینجاست نیست
    ولی در مورد assassin’s creed liberation کمکم کنید هر کاری میکنم باز نمیشه کلا گیج شدم
    داداش من بازیو نصب کردم ولی وقتی رو بازی کلیک میکنم هیچ اتفاقی نمی افته و هیج اروری هم نمیده و تو همون قسمت نصب بازیم هم یه فایل اپدیت داشت اونم تو محل نصب بازیم نصب کردم ولی درست نشد مشکلم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم
    سلام
    چطور میتونم از طریق سی دی کی بازیهام اکانت هک شده یو پلی و استیم را پس بگیرم؟
    ایمیلم هم هک شده
    سلام
    چطور میتونم از طریق سی دی کی بازیهام اکانت هک شده یو پلی و استیم را پس بگیرم؟
    ایمیلم هم هک شده
    سلام دوستان من با مشکل کد اکتیو uplay مواجه شدم چیکار باید کنم؟ ممونمیشم کمک کنید
    داداش من وقتی میزنم رو ایکون بازی میره تو یو پلی بعدش باید چیارو افلاین کنم
    سلام من بازی نصب کرم برنامه یو پلی نصب کردم اکانتم ساختم و مثل راهنمای بازی عمل کرم ولی بازی این ارور را می دهد !failed to start exeچیکار کنم
    سلام من سیستمم اینه
    amd radeon 6520g gpu
    amd radeon 7400m gpu
    amd radeon a6-3400m cpu
    ram 8 ddr3
    نسخه دیلاکس بازی رو ربختم با پایین ترین تنظیمات گرافیکی وقتی new game میزنم تو loading گیر میکنه چکار کنم؟
    میشه روی یه کامپیوتر دو‌تا سیو راه انداخت ؟؟
    با سلام من وقتی بازی واتچ داگز رو نصب میکنم شماره ی سریال می خواد من ندارم
     the program cant start because 3dmgame dll.dll is missing from your computer.try reinstalling the program to fix this problem. با سلام این ارور واسه چیه
    سلام من وقتی یو پلی رو باز میکنم و میزنم تا بازی اجرا بشه عکس اولی میاد ولی بعدا صفحه سیاه میشه و بازی اجرا نمیشه چیکار کنم تورو خدا کمک کنین
    سلام من نمیتونم نصبش کنم خواهش میکنم بیاید تلگران بهم کمک کتید ممنون ایدیم@AHORAw
    من فقط وقتی همه مشکلات رو حل میکنم  ارور کد اکتیو میره تو یوپلی کد میخواد داره چلم میکنه بگید

    سلام خسته نباشید

    من وقتی میرم توی بازی توی لودینگ میاد بیرون میشه دلیلش رو بگید ممنون

    What's up everyone, it's my first go to see at this site,
    and paragraph is actually fruitful in favor of me, keep up posting these
    articles or reviews.
    salam

    من هنگامی که بازی رو اجرا میکنم صفحه سیاهی میاد و ادامه بازی شکل نمیگیره باید چی کار کنم لطفا جواب بدین

    سلام من وقتی می‌خوام تگزاس کنم ارو میده فایل ۳dmنصب نشده باید چه کار کنم

    سلام من ی مشکلی دارم به خدا خسته شدم دیشب 2 بیدار بودم تا بازی نصب بشه شد اما وقتی بالا اورد صفه سیاه شد بعد بازی قعت کرد مشکل چیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی