ارورستان | مرجع تمامی ارور ها

راه حل تمامی ارور های خود را در اینجا بیابید

ارورستان | مرجع تمامی ارور ها

راه حل تمامی ارور های خود را در اینجا بیابید

سلام.دراین وبلاگ قصد داریم راه حل تمامی ارور های موجود در بازی ها ، اینترنت ، مودم و ویندوز را ارایه دهیم

  • ۲
  • ۰

حل مشکل stopped working

اگر شما هم با کلی ذوق و شوق یک بازی را دانلود و یا خریداری کرده اید و آن را نصب کرده اید ولی هنگام اجرا با ارور اعصاب خورد کن Has Stopped Working مواجه شده اید حتما ادامه مطلب را بخوانید
در این پست به رفع کامل این ارور در ارورستان پرداخته ایم

1.ابتدا برنامه run را در منوی استارت اجرا کنید و در فیلد خالی آن بنویسد cmd ، حالا پنجره ی سیاهی باز میشود که باید در محیط آن بنویسی BCDEdit.exe /set {current} nx AlwaysOff و بعد دکمه inter را بزنید و سیستمتان را ریستارت کنید .

2.اگر شما در اجرای بازی با این خطا رو به رو شدید ، به احتمال زیاد کارت گرافیکتون آپدیت نیست ! ا

3.

- اینترنت اکسپلورر را باز کنید .
- به قسمت tools رفته ، بر روی internet option کلیک کرده و advanced را انتخاب کنید .
- تیک Enable third-party browser extensions را بزنید .
- بر روی apply کلیک و سپس رایانه را restart کنید .
4. 
- به start بروید .
- run را جست و جو کنید .
- regedit را تایپ کنید و enter را فشار دهید .
- در رجیستری این قسمت را جست و جو کنید
“HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/ Microsoft/ SQMClient/Windows/DisabledSessions”
- در پنجره سمت راست Machine Throttling را حذف کنید .
- رایانه را restart کنید .


توجه: راه اول بهترین راه حل هست 

نظرات (۵۰)

این کا رو کردم ام نشد؟؟؟

فقط بازی gta san adnreas این ارور را میده

altair منم مشکل تو رو دارم بازی جی تی ای سان اندریس باز نمیشه همین ارور رو میده اما هر کاری کردم نشد اینا چرت میکن اصلا فایده ای نداره .. (خودشون ساختن )
الکی اصلا حالیتونه این ارور برای ویروس کش ویا ویندوز فیک است

salam man moshkelam hal shod dastetun dard nakone faghat man moshkelam ine ke sakhtemunaye gta iv dir load mishan chikar konam

KODOM  MATNO TO CMD.EXE BZANIM YE MESAL BEDE TANQ 
  • hamed safi samgh abadi
  • سلام به همه دوستانم لطفا به همه این راه حل را بگید چون خودم مشکلم حل شد
    ازی رو ( فایل اجرایی اصلی بازی یا لانچر ) رو به کنترل پنل کارت گرافیکتون اضافه کنید یا خیلی ساده بگم بازی رو کارت گرافیک معرفی کنید . :-)

    مسیر زیر رو برای کنترل پنل NVIDIA برید .

    NVIDIA Control Panel > 3D Setting > Manag 3D Setting > Program Setting > Add > File.exe

    خلاصه بگم : کنترل پنل انویدیا رو باز کنید ، در ستون سمت چپ در 3D Setting گزینه ی Manag 3D Setting رو انتخاب کنید و در صفحه جدید در تب Program Setting گزینه ی Add رو بزنید .خود باریو پیدا کنید اد بزنیدو فایل اجرایی اصلی بازی رو بهش معرفی کردید با این کار.مطمینن مشکل حلل میشه یادتون باشه گرافیک رو اپدیت و اخرین نسخه NET.Framework نصب کنید

    موفق باشید .
    من برای اساسین کرید یونیتی کردم ولی جواب نداد!!! تو رو خدا بگید چی کار کنم؟؟؟؟؟
    سلام من جی تی ای برفی رو گرفتم واردش میشه ملی هنوز اجرا نشده has .................. راه حل هارو هم رفتم بازم هیچی
    inter یعنی چی ؟ یا همون enter
    تمامی بازی ها و برنامه های من این ارور رو می دن
    چی کار کنم ؟
    سلام من هنگام نصب بازی با خطایstopped working part001 یا بارت2... هر بازی که میخوام نصب کنم همین خطا رو میده بس مشکل از دی وی دی نمیتونه باشه در ضمن بازیهام بصورت winrar نصب میکنم.......تورخدا راهنمایی کنین
    سلام من تمام کار ها رو انجام دادم ولی باز نشد این 7 خط اول ارور است در بازی gta v میشه راهنماییم کنید
    Files that help describe the problem:
      C:\Users\mm\AppData\Local\Temp\WER4DA7.tmp.appcompat.txt
      C:\Users\mm\AppData\Local\Temp\WER4DD6.tmp.hdmp

    Read our privacy statement online:
      http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=190175

    If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
      C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt

    تمامش مذخرفه
    از این سایت و اون سایت کپی کردن که کارنداره
    هیچ کدوم از این راه ها جواب نمیده
    تازه تمام نرم افزارهام هم باز نمیشه
    راه دیگری نیست؟
    حامد داش خدا پدرتو بیمرزه مشکلم حل شده
    اقا رو ایکون بازی که تو دسکتاپ هست کلیک راست کنید و اون وسطا یه گزینه داره اول run  داره اونو بزنید من که مشکلم حل شد

    اقا تورو خدا کمک کنین . من در بازی gta v مشکل has stopped working دارم . به غیر از این راه ها راه دیگه ای نیست ؟
    منم gta v دارم گه گاهی ارور استاپد وورکینگ میده چیکار کنم؟؟؟؟
    ایول بابا ایول
    من با بازی Prototype این مشکل رو دارم روشارو امتحان کردم نشد؟؟
    سلام آقا پاک کنید این مطلب رو از روی سایت
    با روش 1 که گفته بودید دیگه بازی هم بالا نمیاد.
    اگه چیزی رو بلد نیستید نزنید. کسی نمیگه چرا !
     
    جواب نداد ولی دستتون درد نکنه من بازی gta v داشتم که هنوز ارور grand theft auto v has stopped رو میده اگه کسی میدونه لطفا کمک کنه
    داداش من وقتی می رم تو run و گزینهregedit رو می زنم ارور می ده و می نویسه registry editor has stopped working  جون خودت راه حل بده عزیزان راه حلی ندارن
     من بازی اپیلینتر سل بلک لیست رو دارم همه کارا رو کردم زمانی که میخوام   داخل ریجستری سرچ کنم ارور میده .
    تورو خدا کمکم کنید. از راه run رفتم نشد همه کار کردم. هر کی می  تونه کمکم کنه 
    یا علی .

    بازی Assassins Creed Black Flag
    مرحله ی اولش
    فقط این بازی اینجوری میشه
    کسی دلیلشو میدونه؟
    سلام ببخشید من بازی gta iv رو ریختم ولی موقعی که اجراش میکنم مینویسه:grand theft auto iv has stopped working لطفا راهنماییم کنین چطوری میتونم از شر این ارور خلاص بشم    ممنون
    سلام من همه ی این کارا رو کردم ولی دوباره همین پیغام رو داد
    ببخشید برنامه run کجاست؟ تو منوی استارت من نیست!!
    من مشکل فال اوت 4 رو دارم :
    این روشاررم رفتم نشد
    fallout 4 has stopped working

    هیچی بلد نیستید فقط بلدید از این و اون سایت دانلود کنید


    بابا این راه حل ها چیه من همه روش ها رو انجام دادم درست نشد هیچ بدتر هم شد
    من روش اول رو انجام دادم
    اما تو همون صفحه ی سیاه یه ارور میده که نوشته
    The boot conf iguration date store could not be opened
    Access is denied
    لطفا یا روش حل این مشکل یا یه راه حل دیگه بگین
    من یک چند روزه گارنا اونرم نصب نمیشه چیکار کنم ورژن انویدیا رو تاریخ 7/3/95 آپدیت کردم
    من همه ی این کار هارو کرد ولی بازم ارور میاره تورو خدا من بابت این بازی 17000 دادم
    sghl

    سلام. من موقع باز کردن بازی کال اف دیوتی با این پیام  مواجه شدم همه ی کارهایی رو که هم گفتید انجام دادم ولی باز درست نشد . اگه راهنمایی کنید ممنون میشم خیلی ممنون

    هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    سلام من هم همین مشکل رو داشتم ولی با این کار حل شد اسم بوشه ای که بازی رو توی اون نصب کردید اگه فارسی به اینگلیسی تغییر بدین یا اگه محل نصب بازیتون خیلی بوشه تو بوشه هست این رو اصلاح کنید
  • reza gamer (رضا)
  • سلام من هم همین مشکل رو داشتم ولی با این کار حل شد اسم بوشه ای که بازی رو توی اون نصب کردید اگه فارسیه به اینگلیسی تغییر بدین یا اگه محل نصب بازیتون خیلی بوشه تو بوشه هست این رو اصلاح کنید
  • reza gamer (رضا)
  • قول میدم عمل میکنه

    Problem Event Name: APPCRASH
    Application Name: ROTTR.exe
    Application Version: 1.0.668.1
    Application Timestamp: 577f7f9d
    Fault Module Name: ROTTR.exe
    Fault Module Version: 1.0.668.1
    Fault Module Timestamp: 577f7f9d
    Exception Code: c0000005
    Exception Offset: 0000000003413b9f
    OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
    Locale ID: 1065
    Additional Information 1: 7dce
    Additional Information 2: 7dce686b061cd3da9f7010e11566fe84
    Additional Information 3: 6216
    Additional Information 4: 6216ab1570fe4aebabcf7312296ad934

    Read our privacy statement online:
    http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409

    If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
    C:\Windows\system32\en-US\erofflps.txt
    این ارور stop working اش چیه اخه؟گرافیکم اپدیته

    دوستانی  که اسسینس ها براشون متوقف میشه گرافیک بازی رو بیارید پایین و یا کارت گرافیک جدیدتر بخرید

    راه دیگه برای گرافیک انویدیا باید تو تنظیمات انویدیا گرافیک پخش برنامه هارو بیارید پایین و قویترین پردازنده رو انتخاب کنید
    سلام من هزار تا تلاش کردم نمیشد 
    اسم پوشه که طولانی بود کوتاه کردم درست شد
    سلام من وقتی دارم بازی gta sa رو نصب میکنم وسط نصب ارور 
    Autoplay\Docs\gta میاد..
    خواهشا کمکم کنین
    من چهار روز تمام کلی سایت رو جستجو کردم تا بتونم مشکل بازی gta
    ک این اخطار رو می داد حل کنم
    gta-sa .exe has stopped working
    که آخرش هم موفق نشدم مشکل رو حل کنم و ب این نتیجه رسیدم ک اون نسخه از بازی ک 600 مگابایت هستش مشکل داره
    از یک سایت خارجی نسخه 3 گیگابایتی بازی رو دانلود و نصب کردم و بدون هیچ مشکلی بازی اجرا شد
    ب شما هم پیشنهاد می کنم بیخیال نسخه 600 مگابایتی بشید دوستان
    سلام من وقتی میخوام کارت گرافیکم که intel هست رو اپدیت کنم تو سایتش نمی تونم برم برای کشور ما سایتش تحریمه و باز نمیشه اگه راه حلی دارید و راه دیگه ای هست ممنون میشم بگید حتما
    شما که میگین در ریجستری اون متن رو جستجو کنید ما رفتیم همونجا تمام مراحلم درست رفتیم اما جایی برای جستجو نبود
    https://t.me/joinchat/AAAAAEoX3hJ0GmPBoFtDpg
    داداش خدا خیرت بده اساسینس لیبریشن من این ارور رو میداد و با همون روش اول حل شد
    از من که درست شد

    همگی توجه کنید من راز اینکه چکار کنیم حتما این ارور درست میشه رو پیدا کردم این راز فقط با یک کار کوچک حل میشه شما فقط باید آدرس سایت رو از پوشه بازی جی تی آی سن آندرس رو پاک کنید همین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی